lauantai 14. elokuuta 2010

Struktuureja

... niitäkin tarjoan lukijoilleni tänään paremman puutteessa.

Kun mieli kihelmöi ja jännitys on pinnassa ja hermostuttaa, vatsa on jännityksessä mykkyrässä, on keksittävä jotain muuta ajankulua aivoille, jotka muuten työskentelevät vain yhden ja saman ajatuksen piirissä.

(Ken tulee näille sivuille mitään aikaisempaa lukematta lienee vähän ihmeissään. Pieni tutkimus menneeseen voi auttaa ihmetteleväistä. Asia koskee projektia nimeltään Huvikumpu.)

Siis minä yritän kehittää jotain muuta ajateltavaa kuin Huvikumpu ja kartanonrouva ja ostaminen ja myyminen ja mikä voisi olla pahin mahdollinen skenaario.

Guardian-lehdellä on kuukausittainen valokuvaustehvä Guardian-valokuvaseuran jäsenille.

Olen ollut niin laiska, etten ole edes ottanut selvää mitä tarvitaan liittyäkseen kyseessä olevaan seuraan. Mutta viime päivinä olen katsonut roppakaupalla kuvia klubin viimeisestä haasteesta, jossa piti valokuvata struktuureja.

Ja niin minä sitten lähdin kameran kanssa pihalle ja kuvasin 'struktuureja'.  En ole niitä Guardian-lehteen lähettänyt, mutta paremman puutteessa, laitan niitä tähän.

Alla siis minun 'struktuurisarjani', kuvattu yhdellä kertaa, pihaa kiertämällä:


Obeliski


Pehmeä vastaan kovaa


Käpyruusu



Neulassiilit



Tulitikut valmiina syttymään


Tässä nämä minun struktuurini - ei niistä taida olla Guardian-lehden tehtävään.

Mutta olipa taas hetken jotain muuta ajateltavaa.

Ja kommentoida saa, jos kuvat herättävät ajatuksia. Kaikkia kommentteja (kuten aina) otetaan vastaan kieli pitkällä ja ihan hiton innostuneen odottavaisina.

Ei kommentteja: